techA

علمی و فناوری

techA

علمی و فناوری

یک انیماتور چه می کند؟

 انیماتور: این نقشی است که وقتی به ساخت یک انیمیشن فکر می کنید؛ در نظرتان می آید: هنرمندانی که فریم به فریم حرکت یک شخصیت را در یک صحنه طراحی می کنند. همچنین سلسله مراتبی از انیماتورها وجود دارد، از کارکنان انیمیشن گرفته تا انیماتورهای کلیدی و انیماتورهای برتر و سرپرست و بالاخره تا کارگردانان هنری. هر نقش شامل ترکیبی از انیماتور و به تدریج مسئولیت های بیشتر برای مدیریت افراد زیر دست آنها می باشد.

انیماتور کاراکتر : من به طور خاص به این نقش اشاره می کنم زیرا انیماتورهای شخصیت در حین تولید؛ یا بر روی یک شخصیت خاص کار می کنند، یا بخشی از تیمی هستند که انیمیشن کاراکترها در یک صحنه را طراحی و مدیریت می کنند. تعداد زیادی از قطعات متحرک در یک فیلم انیمیشن یا کوتاه وجود دارد. انیماتور های شخصیت، عمدتاً مسئول شخصیت های داستان و عناصر پیرامون آنها هستند. میکی ماوس را تصور کنید که درختی در پشت او قرار دارد و باد نیز در حال وزیدن است. هنرمندان مختلف چنین نقش هایی را بر عهده می گرفتند.
طراحی کاراکتر : این هنرمندان شخصیت ها ، اشیاء و اجزای صحنه را در فرآیند تولید انیمیشن طراحی می کنند. گاهی اوقات این یک موقعیت هنری مفهومی است و بعضی اوقات نیاز به ایجاد نقاشی ها و نقوش اصلاح شده تر برای تحویل به انیماتورهاست. این طراحان با سایر اعضای تیم کار می کنند تا سبک و استایل مناسب طرح ها را برای تولید حفظ کنند.
هنرمندان پاکسازی: این هنرمندان، معمولاً انیمیشن طراحی شده را تحویل می گیرند و خطوط اضافی را پاک و طراحی های انیمیشن را مرتب می کنند به گونه ای که برای رنگ آمیزی و سایر هنرمندان در خط تولید آماده شود. علاوه بر این ، هنرمندان پاکسازی ممکن است برای پر کردن شکاف ها و تکمیل طرح های انیماتورها ، مجبور به انجام کارهای هنری اضافی شوند. بعضی اوقات این نقش همه کاری است که یک هنرمند در یک پروژه خواهد داشت، در حالی که چند بار دیگر؛ این طرح توسط کارآموزان یا یکی از کسانی که چندین نقش پروژه را به عهده می گیرد؛ بررسی می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد